Vi indhenter kun persondata i de tilfælde, hvor det er relevant for os, og vi vil kun indhente persondata, hvis det er relevant for din aktivitet hos Jysk Handi Service. Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine persondata overholder vi altid alle relevante lovbestemmelser.
Vi vil kun opbevare dine persondata, så længe vi enten er pålagt en juridisk forpligtelse hertil, eller så længe det er relevant for den hensigt, hvormed de blev indsamlet.
OPLYSNINGER VI INDSAMLER
Hvis du ønsker at købe et produkt eller en ydelse fra os, indsamles visse persondata for at kunne gennemføre handlen eller tilbyde en service. Vi kan indhente oplysninger som f.eks. navn, mailadresse, postadresse, leveringsadresse (hvis den varierer fra postadresse), telefonnummer og betalingsoplysninger. Herudover kan der også ske registrering af data, når du foretager dig følgende:
• Besøger vores hjemmeside
• Tilmelder dig vores nyhedsbrev
• Henvender dig til os med spørgsmål, feedback eller lignende
Vi bruger cookies *) til at holde styr på, hvilket indhold vores besøgende på hjemmesiden er interesserede i.
DEN DATAANSVARLIGE
Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger på www.jydskhandiservice.dk er Jydsk Handi Service, Ndr. Stavskærvej 70, Horne, 6800 Varde, cvr. nr. 26734584.
BEHANDLINGSGRUNDLAG OG FORMÅL
Almindelige kontaktoplysninger som navn og adresse indhenter vi for at kunne levere den ydelse, som du har købt hos os. Din mailadresse indhenter vi for at kunne sende dig en ordrebekræftelse/faktura.
Hvis du under registreringsprocessen eller på vores hjemmeside har givet os dit samtykke hertil, bruger vi din mailadresse til udsendelse af et nyhedsbrev. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet. Alle nyhedsbreve indeholder link til afmelding. Hvis behandling af persondata er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde samtykket.
Dine oplysninger vil blive opbevaret min. 5 år efter, at du har modtaget din ydelse.
ANDRE MODTAGERE AF PERSONOPLYSNINGER
Vi sælger ikke dine persondata til tredjemand, og vi overfører ikke dine persondata til tredjelande.
Vi anvender eksterne virksomheder som leverandører for at levere vores ydelser bedst muligt. Disse eksterne leverandører er databehandlere og behandler i visse tilfælde personoplysninger i forbindelse med deres levering af ydelser til os. Vores databehandlere behandler kun personoplysninger efter vores instruks og i overensstemmelse med lovgivningens krav til databehandlere.
Vi har indgået databehandleraftaler med vores databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.
DINE RETTIGHEDER
Som den registrerede har du en række rettigheder, som vi til enhver tid skal sikre opfyldelse af. Du har ret til at anmode os om følgende:
• At få rettet/ændret dine persondata
• At få slettet persondata
Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed. Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til vores e-mailadresse post@jydskhandiservice.dk.
*) En cookie er en lille stump data, der gemmes i din browser og som kan læses af jydskhandiservice.dk. En cookie kan indeholde information såsom f.eks. dine indstillinger på computeren, interne serverdata eller andre data brugt af vores server. Cookies er ikke programmer, der kører på din maskine, men små stumper tekstdata, der sendes frem og tilbage til og fra din computer. Cookies er hverken spyware eller virus.
Cookies sletter sig selv efter efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg. Du kan dog selv slette dem ved at følge vejledningen på http://minecookies.org/ . Hvis du ikke ønsker at modtage cookies, kan du blokere dem ved at følge vejledningen på http://minecookies.org/fravalg.