Nedenstående handelsbetingelser gælder for alle produkter, der bliver solgt på jydskhandiservice.dk. Betingelserne accepteres af kunden i forbindelse med afgivelse af ordren, og vil til enhver tid være tilgængelige på webshoppen. Læs dem venligst grundigt. Vi opdaterer løbende betingelserne, og ændringerne vises på jydskhandiservice.dk.

Priser og betaling
Alle priser i webshoppen er i danske kroner (DKK) og incl. moms. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Mulige betalingsmåder: Dankort, Visa, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Jydsk Handi Service ApS betaler det gebyr, der opkræves af betalingsindløser (formidler af betaling via kreditkort). Køber betaler selv eventuelle andre gebyrer, som egen kortudsteder derudover måtte opkræve.

Levering
Vi afsender som oftest dine varer senest dagen efter modtagelse af din bestilling.

Reklamation
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Jydsk Handi Service ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Returvarer/reklamationer sendes til Jydsk Handi Service ApS på nedenstående adresse.

Pakker sendt pr. efterkrav modtages ikke.
Hvis der er aftalt refusion, bedes bankoplysninger medsendt, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelse
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os på post@jydskhandiservice.dk med tydelig angivelse af, at du vil udnytte din fortrydelsesret – eller du kan benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.

Returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder
Har du en klage over et produkt købt i vores webshop, kan du sende en klage til Center for Klageløsning via https://kpo.naevneneshus.dk eller pr. brev til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform http://ec.europa.eu/odr (oplys vores mailadresse: post@jydskhandiservice.dk).

Tvister
Eventuelle tvister afgøres efter dansk ret med undtagelse af internationale lovvalgsregler. Enhver tvist, som ikke kan løses ved forhandling, skal indbringes for retten ved Jydsk Handi Service’ værneting.

Privatlivspolitik
De persondata, du oplyser til jydskhandiservice.dk behandles fortroligt og anvendes kun til gennemførelse af dit køb og evt. levering af dine varer. Dine oplysninger anvendes ikke til andre formål eller videregives til tredje part. Læs hele privatlivspolitikken her.

Andet
Har du spørgsmål til punkterne ovenfor eller emner, du ikke har fundet svar på, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 75260207 eller på mail post@jydskhandiservice.dk.