• Om Jydsk Handi Service Specialister i at servicere, reparere og udvikle hjælpemidler til ældre og handicappede.

God service siden 1993

Jydsk Handi Service blev grundlagt i 1993 af Carsten Beich. Vores hovedkontor og største værksted ligger ved Varde, men vi har også værksteder i Randers og Roskilde. Derfor kan vi hurtigt servicere kunder over hele landet.

Vi er pt. 16 kompetente og empatiske medarbejdere i Jydsk Handi Service. Vi brænder alle for at yde den bedste service til vores kunder.

  • Vores værksted og hovedkontor i Varde i Vestjylland

Et ord er et ord

Hjælpemidler er livsvigtige for mange handicappede. Derfor er vores fornemmeste opgave at reparere hjælpemidler hurtigst og bedst muligt.

Hvis vi vurderer, at en elektrisk kørestol er kørende igen samme eftermiddag, som vi blev ringet op, kan vores kunde regne med, at den er færdig.

Hos Jydsk Handi Service holder vi, hvad vi lover.

  • Hos Jydsk Handi Service holder vi, hvad vi lover - Carsten Beich, direktør.

Reservedele på lager

Vi sætter en ære i at hjælpe alle kunder, der henvender sig til os. Gennem årene har vi samlet reservedele til alle former for hjælpemidler - også ældre og udgåede modeller.

Så hvis du har en ældre lift, el-scooter eller lignende, som er gået i stykker, skal du ikke tøve med at ringe til os – ofte kan vi reparere den. Hvis vi kaster os over en reparation, garanterer vi, at det ikke koster dig mere end 50 procent af nyprisen på hjælpemidlet.

  • Vi har alle gængse reservedele på lager.

Mission

  • Vi vil højne serviceniveauet for brugeren.
  • Vi vil være foretrukken leverandør af service og reparationsydelser.
  • Vi vil anerkendes som leverandør af unik kvalitetsservice til vore kunder.
  • Vi vil forbedre kundens økonomi.

Målsætning

  • Vi vil udvikle et langsigtet samarbejde med alle interesserede – og ved at lytte til brugerne og det faglige personale vil vi i fællesskab udvikle produktet og services, der giver øget selvstændighed.
  • Vi vil udvikle en virksomhedskultur, der optimerer kvalifikationer og udvikler en faglig kompetence og ansvarsbevidsthed hos vore medarbejdere samtidig med, at vi opfylder vores målsætning og mission.
  • Klar og koncis kommunikation, effektiv service og undervisning.
  • Lytte til brugerne, det faglig personale og kundernes behov.
  • Udvikling af ”best practice” indenfor sundhedssektoren – i fællesskab.

Værdier

  • Kunder: Vi vil forstå vores kunders behov – og levere et produkt samt service, der overstiger deres forventninger.
  • Medarbejdere: Vi vil tiltrække, belønne og udvikle medarbejdere med kompetencer og adfærd, der opfylder målsætning og mission.

Integritet

Vi vil opfattes som en juridisk, etisk og miljømæssig ansvarsfuld virksomhed.